close
超級唔開心wor
上完哂4年大學的堂+測完驗之後
以為可以休息一o下先到個"做死0命賠"的Practicum
但點知..............

可憐的我日日都係對住個電腦做功課
日做夜做
但都唔之做得好唔好
可唔可以保住我個second up
搞到我心理有d不平衡
有d精神病咁
個人好depress

我發覺讀大學 (正確d係讀NURSING,因為我唔知其他科)
真係唔係咁容易
以前,會考又好,A-LEVEL又好
我都唔會有壓力
但讀o左大學後
超唔得law
d Life Science 想死,psychology 更唔知想點
其他d Nursing Main Core更加有大大大問題
只係d中文,IT,同其他d Non-Nursing Subject就考得好好
我雖然唔係好勁
但d成績一向都見得o下人
可能係咁
更多壓力就俾o左自己
但再衰d就係我點都唔會太努力
考試都係溫得一日半日
其他時間雖然都係對住d notes
不過係發白日夢..........

Anyway又要出Practicum 
希望平安PASS jor就功德完滿!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()