close
Day 8
Ambleside, Grasmere

今日天氣依然好好,叫做好好彩
因為london同時間就落鬼死咁大雨
睇到天氣報告話聽日會有雨
不過唔係好大
okay la
都已經好好彩,day 8都係得1日有d雨

continue湖區行山之旅

睇唔睇到我呀????
俾呢張相人睇
睇怕都冇人估到係係英國影.......

今日由Ambleside行去Grasmere
會經過兩個湖Rydal Water & Lake Grasmere
~4miles
帶住host畫俾我哋張地圖(真係佢畫!!!!! 等我later scan左佢post上來先)


呢張相係因為行錯路.... 
好彩行o左一陣,我就覺得唔對路,好快就行返條正確的路

其實我十年都唔做o下運動
今次上山落山,行3~4個鐘,仲要背住個係大眼相機入面最輕但依然好重的相機
都真係覺得自己的小宇宙好勁
不過有時都有d想死咁......

有好多的山路都係呢d勁多碎石的路
上山都好d
落山真係要好小心........

不過見到d咁靚的景
真係好值得!!!
隨便一影都可以係postcard~~~~

wow
上山途中見到d山洞
都幾恐怖
好彩不停都有d人路過

終於上到山差唔多頂la




睇落唔係好高or 危險
其實係好高and 危險
睇o下對面山,只要行後一步就.......bye~~~

上到山好舒服,有d "I am on the top of the world"咁
學o左Pride and Prejudice (BBC version)入面 Elizebath的pose影相
haha
都係自己睇好la.......

我的主要食糧........sandwich

去到Grasemere一定要食o下Gingerbread
見到一班日本人
就知冇錯
好香但我唔鐘意食.....

不過去到另有發現
就係.......

靚仔~~~~

hahaha


這是Ambleside的Bridgehouse
好細,有間shop
不過都真係太細,一兩個人已經塞滿o左
冇入到去....


呢兩日行山過程真係勁勁勁勁開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s.
同場加影 : 大狗~~ 好大呀~~~~~~~~~~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()