close

Day 15
歐洲好多個國家上空,俄羅斯,中國,香港

要返香港lu
係英國睇o左本Magazine
話一個女仔係飛機上識o左坐旁邊的男仔
之後仲結o左婚
咁我好勇咁同kimmy分開坐
睇o下有冇機會有個靚仔坐旁邊la
一去到個位.......睇到.....
係就係個男仔
不過係一個14個月大的男仔同佢呀媽!!!!!!
唉.......
我真係想喊law.......
個天洗唔洗咁玩我呀!!!!!!!


好開心完成o左我一個小小的夢想!!!!!
成個trip都係好開心
多謝Mama的$$$sponser
多謝家姐係o個15day的sms
唔少得的係Kimmy!!!! 冇佢咁好人
唔同男朋友去旅行,instead同我一齊
洗o左唔少$$去o左好多奇怪的地方
真係多謝晒~~~

開心完又有d失落
因為要開始返工
我諗我唔會做到一個好nurse
因為我唔想做nurse!!!!!
點算?????

~~掛住英國的大花花田

~~掛住好似假的鄉村小鎮

~~掛住一大片的草地
~~掛住好靚好靚的湖

~~掛住好容易蕩失路的行山經歷

~~掛住MR. Darcy

~~掛住Jane Austen

~~掛住好大好藍的天空

~~掛住d B&B

~~最掛住的係英國d靚仔,又高又似Model!!!!! 迷死我law!!!!!!!!!


好掛住英國!! 


2008 英國畢業之旅完美結束!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()