close

10月3日 - Janette & Victor 的婚禮 。一個感動人的日子 ( 特別是眼淺的小妹我,感動得哭了一整天...... ) 參與婚禮的每一個人,想信都能感受到那份動人的幸福!



多謝 Sharon,Anna,Norma 的幫忙,起初還有些擔心和一班"大姐姐"相處會有d悶,但原來大家都好鬼好人,又好玩得,仲識得自設 Nuts Bar ,可憐 Anna 要看檔,沒有時間享受........希望將來有機會再一起玩~~~


多謝伴郎及兄弟的幫手,幸好有你哋,姐夫才不致於上報紙頭板 "撇下太太狂飲,新婚夜新郎醉x"...........感激感激......

藍袋人,我好俾面你嫁,所以你先可以出現係我個 blog ...... 姐姐請放心,我不會因她而不開心。我發夢我狂塞d恐怖食物入佢口,食死佢.....哈哈哈哈!!!!!!!

既然姐夫你明白到姐姐的"活潑" 和 "好動",辛苦你了~ 還有你若想擺脫我這個麻煩小妹,你要努力幫手呢~~

感謝姐姐要姐夫在台上提及我,令我不斷俾Johnny影到我哭的樣子。明明之前話等我影d靚相用嚟識番個男朋友,宜家得返個豬頭樣.............真係多謝哂wor..........

見證了姐姐同姐夫這麼多年的相處,一路以來有笑有淚,將來也許會有更多考驗,希望你們能捉緊幸福,結伴創將來,有浪有風,不捨不棄


arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()