close

 

好好好感動呀~~~

 DSC_0873a.JPG


終於可以約到班中學同學打麻雀!!!!!

仲記得我o地開始打麻雀好似係中五會考後
之後就算大家去o左唔同學校,
甚至其中一兩仔"腳"去有o左外國讀書
都會約到一年打返一次咁la

不過都真係好難約佢地law
因為大家都要返工
(除o左其中一仔"腳"好好命仲未返工住~)
我又on shift,每個星期day off o個日都唔同wor
另一個又成日返國內
有時約到人
但都冇地方打
不過希望以後會好d   (當我租o左屋後)

期待下次呀~~~
希望唔洗又等一年la
(仲我下次我唔好再鼻敏感la....
唔要再打錯牌俾人食o左好多$$$$)

P.S.
附送張lili靚相

 

DSC_0850a.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()