close

.......
...........
...............

近來返工聽patient打o黎的電話
都開始懷疑自己的說話表達能力有問題

 

<對話1>
me : 早晨,xxxxx醫院門診
patient : 係唔係門診呀?
me : .........係門診呀,有乜幫到係?
patient : 咁係唔係有醫生睇?
me : ...............

 

<對話2>
me: xxxxx醫院門診
patient : 係唔係急症室 ?
me : 唔係呀,我o地冇急症睇,得24小時門診
patient : 咁即係唔係急症室 ?

 

<對話3>   
patient : 呀乜乜醫生走o左未呀?
me : 走o左la
patient : 你肯定?
me : 係呀,醫生收o左工la
patient : 我坐緊的士o黎,係幫我叫住醫生la
me : 醫生走o左wor,我點叫住佢呀???
patient : 係幫我去醫生房門口截住佢la,我真係o黎緊
me :.....醫生走o左,我係醫生房門口都截唔住佢wor........
patient : 咁你打俾醫生,話"陳大文"o黎緊,佢會等埋我嫁
(好好人咁打o左電話俾醫生)
me : 醫生話佢真係走o左,唔睇你la
patient : 唔好la,你幫我截住醫生la
.......

 

<對話4>  
me: xxxxx醫院門診
patient : 你o地有冇部門for投訴?
me : 有呀,我幫你connect去行政部呀
patient :好呀,我個仔之前係病房住院,喊到死都冇人理
              (non-stop 同我投訴)
me : 先生,咁我幫你轉去行政部,你等一陣先再同行政部講la
patient : 好呀,係law,d 病房護士都冇人
               (又non-stop咁講.....)

想點呀....
究竟係邊個有問題呀????
一日接幾十個咁的電話真係好想死
佢地唔達到目的唔放過我
我又唔可以cut佢線.......
真係想掟電話!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()