close

t1857388556.jpg 
唔知係唔係有詛咒
返親night的前後都係唔夠瞓

之前試過樓上/樓下裝修
好試過"切"肉餅
又有管理員按門鈴
今次就係dearest媽咪打俾我
仲要係瞓得最好的時候(~5p.m)
佢明知我返night
都應該知我要瞓的wor
但仲打俾我
問我食唔食餃子....
我真係想殺人law!!!
之後醒晒瞓唔返
返night時就勁難頂.....

咁都算la
之後仲可憐
因為冷氣機俾攞走o左去洗
咁就用o左個垃圾膠袋封住個洞
咁就死la......
個"可愛的"垃圾不停有d沙沙聲
真係不停wor
我只好用我偷俾阿bb用的棉花球塞住隻耳
再用膠紙封住個垃圾膠袋等佢唔好有沙沙聲
(已經係半夜3點lu wor)
正當我以為好似靜o左,可以好好瞓o下的時候.....
有d好似打風時先有的勁大風聲!!!!!
呀真係好想死law....
點解????
我都真係想好好休息o下....
個天點解要玩我.......
最後我瞓o左5個鐘就醒o左
再加製造o左兩隻好深的黑眼圈......
_2061.gif 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()