close

自從去北海道食過d勁好味的yohurt
每次去都要日日食yohurt
仲要係早晚咁係
Hahaha!!加埋日日strawberry
真係好健康咁law~~~
DSC_0876.JPG 

今次試o左呢隻新的yohurt
好特別!!!
好creamy,好難形容
但係真係冇食過咁的texture的yohurt!!!

Last Day = Final Shopping Day
一早去o左上野
我個friend買o左好多手信...
我都買o左好多野食
DSC_0880.JPG 
(唔知點解rotate錯o左....睇到就算la...)
DSC_0878.JPG 

我真係一個好好的呀姨
O豬仔
你同我食晒佢唔好浪費姨姨d$$$$同力呀!!!!
你呀媽冇俾返$$姨姨嫁!!!!

最後
DSC_0887.JPG 

都唔係好多行理la
at least比係北海道返香港少好多la....
不過都由去東京10.2kg變成23.6kg

最後一日最凍
DSC_0889.JPG 

只係有2度!!!!!!!!!!!!

不過我都返香港lu
下次都係4月先好去東京
起碼冇咁凍la

P.S. 突然發現.....

DSC_0891.JPG 

All Pink!!
都冇諗過咁pink~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()