close

DSC_0530.JPG
嘻嘻~~今年一年內去o左兩次日本,兩次都勁正!!!
讀完Master真係要好好咁學o下日文~

同Helena兩個人去名古屋
(Helena係我的澳門朋友,又係我的penfriend)
坐的士去機埸,司機勁趕時間,>100km/h.....
DSC_0533.JPG 
出發去名古屋lu~~~

兩個人去旅行主要都係靠.....自拍
好彩我地自拍的技術唔錯

DSC_0534.JPG 

DSC_0535.JPG 

停台北機場時

page1.jpg 

第一次坐日本的的士
DSC_0544.JPG 
上次去東京住HiltonTokyo
今次去名古屋都係住Hilton
間房個view好正
我對住係真係有d要求嫁~

DSC_0547.JPG
辛苦晒餐聽個姐姐同我o地用佢有限的英文溝通,同幫我o地影相!
DSC_0549.JPG  

十分好甜品的我去日本必定要去d百貨公司樓下買甜品食
左邊o個個好好味,唔係好甜咁,佐好香濃朱古力味

DSC_0552.JPG 

p.s.香港海關的人員係好勁的
Helena係用葡萄牙Passport
身為香港人的海關人員見到之後同Helena講好流利葡萄牙文
而身為葡萄牙人的Helena就用好流利的廣東話同佢講
(Helena係完全唔識講葡萄牙文!!!)
如果我想做海關,可能我要學o下俄羅斯文先得....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()