close

Day 2 第一次地震經歷,名古屋城,長島outlet
DSC_0582.JPG  
before我去名古屋城
Day2的名古屋之旅開始with一個好特別的經歷:
地震!!!!
對於一個第一次遇上地震的人
我都好冷靜...

係21/7/2010日本時間06:19
香港時間05:19
名古屋發生o左3級地震
最初我感覺到張床只係微微震震地
之後左右搖o左好幾o下
加埋棟樓都搖到有d聲
咁本來瞓緊的我,好calm咁問: 『係唔係地震?』
Helena好冷靜咁答:『係』
我再好冷靜咁問:『咁點呀?』
(Helena係台灣生活o左4年,好有地震的經驗)
Helena,再好冷靜咁答:『繼續瞓』
咁我地就瞓.............
(當時仲震得好明顯o下wor)
之後係大家都瞓晒之後講返
Helena都話震得都好勁o下
難得我o地都可以咁calm....

除o左遇到地震
我o地都遇到日本幾十年最"熱"的夏天!!!
真係好好好熱
最少都38度....
我諗中午係正太陽下可能都有40度
咁的天氣唯一好處就係影相靚
DSC_0559.JPG 
(其實唔知係邊個,但都應該係日本的歷史人物....)
page2.jpg 

此相由一個用勁pro相機的日本伯伯幫我地影
本來諗住一定好好
我幫佢影返的時間仲勁有壓力
但一睇到之後.....
DSC_0583.JPG 
麻煩伯伯去驗o左眼好law
完全睇唔到helena個樣....
好彩我幫Helena影的都仲睇到o個樣.........
DSC_0591.JPG 
名古屋係冇乜高樓大廈的一個城市

page3.jpg 
DSC_0604.JPG 
名古屋特色食物
不過太濃味...
唔太適合我o地

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()